Selidbe Rošada d.o.o.

Selidbe Rošada d.o.o.

Selidbene usluge - transporti 
U domaćem i međunarodnom prometu

RADNO VRIJEME od 0 do 24 h
i VIKENDOM + PRAZNICIMA
Pozovite 021 / 320 - 697

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja i dodatne informacije

Prijevoz grad obračunava se: utovar ( s naručenim brojem radnika ) + prijevoz + istovar na odredište + lakši oblici demontaže i montaže namještaja do 20 km udaljenosti od Splita ( osim u prvoj navedenoj stavci ).

Demontaža i montaža namještaja obračunava se normalno u sate usluge, s tim da se mora posebno naglasiti traženje usluge demontaže i montaže namještaja iz razloga posebno obučene osobe za izvršenje usluge.

Strukturna pauza za vrijeme izvršenja usluge ne obračunava se u izvršene sate usluge.

Specijalni tereti ( pijanina, klaviri termo peći, sefovi itd….) teži od 130 kg naplaćuju se po dogovoru i posebnom cjeniku, ukoliko je prijevoz / izvršenje usluge organizirano isključivo radi njih s našim ručnim utovarom i istovarom, tj. ukoliko se naručena usluga specijalnog tereta  izvršava u sklopu selidbe, obračunava se kao posebni / zasebni cjenik odvojen od cjenika izvršenih sati usluge. Naručitelju se specijalni teret posebno navodi kao ponuda izvršenja prije samog početka izvršavanja usluge.

Nalog - tražena  usluga u sudskim sporovima, obračunava se 8 h uvjetno. Za izvršenje usluge sudskih sporova, plaćanje se vrši avansno 5 radnih dana ( ukoliko nije drugačije odobreno )  prije izvršenja same usluge, neovisno o manjem trajanju usluge. Razlika više izvršenih sati, obračunava se kao dodatna stavka u ispostavljenom računu izvršenih sati usluge. Ukoliko se usluga prijevremeno odgodi Selidbe Rošada d.o.o. ne vrši povrat sredstava koji su uplaćeni na račun. Po prethodno uplaćenom iznosu Selidbe Rošada d.o.o. je dužna izdati račun u roku deset radnih dana od datuma izvršene uplate za izvršenje usluge u sudskim sporovima.

Trošak ambalaže, pakirnih sredstava za pakiranje namještaja i osobnih stvari, naručitelju se posebno obračunava kao dodatna stavka prije izvršenja usluge.

Minimalna cijena izvršene usluge je 1 radni sat, dok se idući sati obračunavaju po izvršenim minutama / satima, jedino u slučaju traženja usluge s četiri i više radnika minimalni obračun je 2:00 h.

Međugradski i međunarodni prijevoz  i ostale usluge vezane za međugradsku i međunarodnu uslugu, isključivo se vrše po dogovoru i  traženoj ponudi prije izvršenja. Na zahtjev naručitelja izvršiti ćemo neobaveznu besplatnu procjenu usluge.

Prijevoz - izvršenje usluge se izvršava jednim od četiri adekvatna vozila za izvršenje usluge.
Zapremina vozila: 12 m3, 17 m3, 33 m3 i 40 m3

Selidbe Rošada d.o.o. zadržava pravo promjena cijena i strukture cjenika uz prijevremenu obavijest ( prije tražene ponude za izvršenje naših usluga ) naručitelju usluge.

Zadržavamo pravo naplate kaucije uz potvrdu u nalogu za prijevoz tereta, cjelokupnog izvršenog iznosa usluge, do plaćanja na Selidbe Rošada d.o.o. račun. Povrat kaucije ćemo izvršiti najkasnije 5 radnih dana po izvršenoj uplati po ispostavljenom računu.

Za avansno plaćanje minimalno 6 h odobravamo popust od 10 %.

 Izvršenje usluge / selidbe kao i prijevoza 100 % osigurani kod osiguravajućeg društva.

Sve Vaše tražene narudžbe / ponude i informacije naših usluga realizirati ćemo u najkraćem roku.

Nikola Kelava / Selidbe Rošada d.o.o.

Kompletan cjenik i uvjeti poslovanja (PDF)


Podijeli
Na vrh
Menu - izbornik